середу, 12 квітня 2017 р.

Всесвітній день здоров'я

З нагоди Всесвітнього дня здоров’я 7 квітня 2017 року в нашій школі відбувалися різні заходи. Ранок розпочався з загальношкільної зарядки на шкільному спортивному майданчику. Класні керівники та класоводи провели виховні години на тему: « Здоров'я – найцінніший скарб» та бесіди з техніки безпеки : « Моя безпечна поведінка допоможе зберегти здоров'я» .
Вчитель основ здоров'я провів вікторину серед учнів : « Чи знаєш ти правила здорового способу життя». Серед учнів було проведено конкурс стіннівок на тему: “Спорт – шлях до успіху!” Бібліотекарем школи була підготовлена виставка книг : « Здоров'я – найцінніший скарб життя.»





Учні дізналися багато корисної інформації, яку зможуть використати у повсякденному житті, отримали допомогу у профілактиці зміцнення здоров’я та формуванні культури здоров’я через різноманітні види виховної діяльності.

Немає коментарів:

Дописати коментар