середу, 16 лютого 2022 р.

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕНЬ ЄДНАННЯ

16 лютого 2022 року – ДЕНЬ ЄДНАННЯ.

    Нове державне свято – День єднання – відзначають сьогодні, 16 лютого, в Україні. Це свято має консолідувати українців перед лицем загрози та інформаційного тиску. Відповідний указ №53/2022 опублікований на сайті глави держави. Відтепер щороку 16 лютого в Україні на державному рівні відзначатимуть День єднання. Цього дня буде піднято Державний прапор України на будинках і спорудах в усіх населених пунктах та о 10:00 виконано Державний Гімн України. День єднання оголошено для "посилення консолідації" українців, зміцнення їхньої "стійкості" на тлі зростання гібридних загроз, пропагандистського та морально-психологічного тиску на суспільну свідомість.
    У межах Дня єднання пройде низка заходів, у тому числі і Всеукраїнський телемарафон. У закладах освіти будуть проведені уроки, історичний лікбез, присвячені єднанню. До відзначення Дня єднання долучився й наш навчальний заклад. Адже участь учнівської молоді у заходах до Дня єднання є надзвичайно важливою для патріотичного виховання. День Єднання

Де впала небесна зернина,
Лани розлились золоті,
Мій край тут, моя Україна,
Усе найдорожче в житті!
І ласка, і усмішка мами,
І пісня, і казка її,
І цвіт яблуневий щоранком
У шибку постукав мені.
Ти, мій край, любий край,
Україно моя!
Я ж твоя, я ж твоя -
Рідна доня-зернинка!
Тут коріння моє,
Тут пісні солов'я,
Тому дзвінко зовусь
Українка!
Тут перша дитинства стежина,
Якою вів батько у світ.
Мій край тут, моя Україна,
Франко й Кобзаря "Заповіт".
Я - ж тільки зернинка народу,
Що в землю вроста прабатьків,
То ж разом зустрінем негоду,
І сонце, і жайворонків!
Тому дзвінко зовусь
Українка!



                                       
                                       



















Немає коментарів:

Дописати коментар